Izbrano sporočilo

  • Natisni
  • Manjša pisava
  • Večja pisava

Št. obvestila: 21193

Datum: 14.11.2017 ob 09:34

Naročnik: Xenon forte, d. o. o.

Kategorija: Informacijska tehnologija

Ključne besede: ZANIMIVOSTI / PODJETJA / POSLOVANJE / "INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA"

Synology integrira skupinsko delo s pametnim učnim algoritmom in spreminja način uporabe mrežne hrambe

Ljubljana, 14. november 2017 - Synology je objavil izid treh glavnih programskih paketov - Drive, Office in Moments v beta različici. Ob predstavitvi vabi skupnost uporabnikov, da sodelujejo v procesu razvoja in preoblikovanju načinov uporabe mrežne hrambe podatkov.

"Synology tesno sodeluje s poslovnimi uporabniki in si prizadeva ustvariti inteligentno platformo na kateri bo mogoče varno upravljati z digitalnimi podatki," je izjavil Allen Kao, direktor oddelka za razvoj aplikacij pri Synology Inc. "Drive, Office in Moments so trije programski paketi, ki dopolnjujejo zbirko orodij za skupinsko delo "Synology Collaboration suite" in ki bodo preoblikovali organizacijo ter način dela z delovnimi datotekami in osebnimi fotografijami."

Vse datoteke na enem portalu

Synology Drive ponuja enoten portal za dostop do delovnih datotek, shranjenih na različnih platformah, vključno z spletnimi brskalniki, lokalnimi iskalniki in napravah, ki uporabljajo operacijska sistema iOS ali Android. Še več, datoteke lahko brez težav sinhronizirate z računalnikom. Ključne funkcije Synology Drive vključujejo:

  • Osebna shramba My Drive: My Drive omogoča upravljanje osebnih delovnih datotek in ustvarjanje prilagojenih dovoljenj za deljenje vsakemu posameznemu dokumentu.
  • Skupna mapa za upravljanje datotek med skupinami: "Team Folders" so mape v skupni rabi, ki jih ustvari administrator za člane posameznih timov.
  • Namizni odjemalec za lokalno sinhronizacijo: uporabniki lahko z izbranim namiznim odjemalcem, ki je podprt v operacijskih sistemihWindows, MacOS in Linux, selektivno sinhronizirajo datoteke v mapah My Drive, Team Folders in Shared with me (deljene z menoj) na svoje osebne in prenosne računalnike.
  • Integracija z zmogljivima Synology Office in Synology Universal Search: integracija s Synology Office in Synology Universal Search, ki zagotavljata profesionalno rešitev za iskanje po celotnem besedilu, omogoča uporabnikom preprosto iskanje ter upravljanje svojih podatkov in datotek shranjenih v paketu Office.

Celovit nabor orodij za sodelovanje

Synology Office (Pisarna) z novo rešitvijo Slides( Diapozitivi) omogoča izdelavo učinkovitih predstavitev tudi na poti. Obstoječa programa Spreadsheet (Preglednica) in Document (Dokument) sta tudi nadgrajena z dodatnimi možnostmi določanja uporabniških pravil in prilagodljivih vmesnikov. Ključne funkcije Synology Office vključujejo:

  • Dolgo pričakovani Synology Slides: z najnovešo verzijo datotek omogoča članom skupin sodelovanje pri vsebini predstavitev podjetja - kadarkoli in kjerkoli.
  • Povezovanje podatkov med različnimi tabelami: za prilagodljivo ustvarjanje tabel in obrazcev je omogočeno povezovanje podatkov celic z različnih strani dokumenta.
  • Določljiva imena območij v programu Spreadsheet: možnost določanja imen posameznim območjem v dokumentu omogoča hiter priklic vsebine celic.
  • Tiskalnikom prijazen program Document: način Print layout (predogled tiskanja) omogoča predogled dokumenta vključno s separatorji strani.

Preprosto upravljanje velikih količin fotografij

Synology Moments (Trenutki) naključnim fotografijam, posnetim z uporabnikovimi mobilnimi napravami, dodaja kontekst s pomočjo pametnih učnih algoritmov za samodejno kategorizacijo fotografij po prepoznavanju obrazov, tematiki in lokaciji. Moments je podprt v operacijskih sistemih iOS in Android in uporabnikom pomaga preprosto izdelati varnostne kopije ter razvrščanje zbirk fotografij. Ključne značilnosti Trenutkov vključujejo:

  • Samodejna kategorizacija po tematiki: s pametnim algoritmom, ki se samodejno uči na izkušnjah, se lahko naključne fotografije, shranjene na strežnikih NAS Synology, samodejno združijo glede na podobne obraze, predmete ali kraje (podprto le na izbranih modelih).
  • Priročne funkcije iskanja in skupne rabe: preprosto vnesite ključne besede v iskalno vrstico, vsi ustrezni rezultati pa bodo takoj prikazani.
  • Optimizirana izkušnja brskanja s super-ločljivostjo: tehnike pametnega učenja in strojnega pospeševanja na mobilnih napravah ponastavljajo podrobnosti o predoglednih slikah in tako zagotavljajo nemoteno izkušnjo brskanja.
  • Preprosto varnostno kopiranje fotografij z mobilnih naprav: varnostno kopiranje fotografij, posnetih z mobilnimi napravami z operacijskim sistemom iOS ali Android.

Več podatkov o beta paketih:

###

O podjetju Synology Inc.

Synology učinkovito izrablja prednosti, ki jih ponuja razvoj sodobnih tehnologij, s čimer podjetjem in domačim uporabnikom omogoča zanesljiv in dostopen način za centralizacijo hrambe podatkov, poenostavljenega varnostnega kopiranja podatkov, pošiljanja in sinhronizacije datotek preko različnih platform in nemotenega dostopa do podatkov. Cilj podjetja Synology je zagotavljanje izdelkov z naprednimi lastnostmi in najboljšimi storitvami za uporabnike v svojem razredu.

O podjetju Xenon forte d.o.o.

Podjetje Xenon forte sodeluje s Kyocero že od leta 1989, status nacionalnega distributerja je pridobilo leta 1997, julija 2002 pa postalo njen direktni partner. Skupaj s podjetji Xenon forte - Zagreb d. o. o., Xenon forte Sarajevo d. o. o. in Xenon forte Montenegro d. o. o. skrbi za marketing, tehnično podporo in distribucijo izdelkov Kyocera Document Solutions v Sloveniji, na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter Črni gori. Osnovna dejavnost podjetja je informacijski inženiring, kar zagotavlja odlično osnovo za razvoj uporabniških storitev, tehnično podporo in razvoj aplikacij za podjetje Kyocera.

Več informacij:

Xenon forte, d. o. o.

Ciril Kraševec, direktor

Leskoškova 11, 1000 Ljubljana

Tel.: (01) 5484 800

Faks: (01) 5484 819

E-pošta: ciril@xenon-forte.si

Spletna stran: www.xenon-forte.si

Povezana sporočila