O-STA

Calvin Klein odpira prodajalni v Šanghaju in Düsseldorfu

NEW YORK, ZDA--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Calvin Klein, ki je v celoti last korporacije PVH Corp. [NYSE: PVH], je v četrtek sporočilo, da odpira novi prodajalni CALVIN KLEIN v kitajskem Šanghaju in nemškem Düsseldorfu, v katerih bo ponujalo izdelke svojih znamk za celosten življenjski slog. Vsaka prodajalna je vodilna in sledi najnovejšim oblikovalskim prodajnim konceptom prodajaln podjetja.

Pričujoče pametno sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo je na voljo tukaj: http://www.businesswire.com/news/home/20170928005736/en/

CALVIN KLEIN Multi-Brand Lifestyle Store, Düsseldorf, Germany (Photo: © 2017 Huy Nguyen)

Dvonadstropna prodajalna v Raffles Cityju v Šanghaju se razteza na skoraj 560 m2, ponuja pa moška in ženska oblačila in modne dodatke znamk CK Calvin Klein, CALVIN KLEIN JEANS, CALVIN KLEIN UNDERWEAR in CALVIN KLEIN PERFORMANCE. Nova prodajalna v Düsseldorfu se nahaja na Königsallee Boulevard, ima tri nadstropja in na 325 m2 ponuja športna oblačila in dodatke Calvin Klein za moške in ženske, CALVIN KLEIN JEANS, CALVIN KLEIN UNDERWEAR in CALVIN KLEIN SWIMWEAR.

Novi oblikovalski koncept obeh trgovin izžareva minimalistično moderno estetiko znamke s svežim dodatkom barv in razkošnih materialov za edinstveno nakupovalno izkušnjo. Živahno kobaltno modre zavese ustvarjajo okvir na vhodu, medtem ko razkošne preproge različnih geometrijskih oblik v nežno rožnati ustvarjajo vtis razkošja in vnašajo eleganco kot protiutež sivemu betonu.

Tkanine znamke Kvadrat/Raf Simons se pojavljajo povsod po prostoru, kot tudi stoli Utrecht Gerrita Thomasa Rietvelda, ki jih distribuira Cassina. Iz stropa visijo povečani obrisi podob modelov, oblečenih v najnovejše kose oblačil CALVIN KLEIN, in tako razmejujejo prostor ter prenašajo sporočilo izdelkov v prodajalni.

Obe prodajalni vključujeta tudi elemente digitalne tehnologije in tako obiskovalcem omogočajo, da aktivno sodelujejo v nakupovalni izkušnji po meri posameznika in se z izdelki in znamko povežejo na nove, edinstvene načine. S pomočjo interaktivnega videa in stenskega vodnika za pomerjanje jeansa lahko obiskovalci brskajo po trenutni kolekciji znamke in si ustvarijo izbor oblačil za pomerjanje v trgovini. V šanghajski prodajalni interaktivna miza vabi stranke, da na poglobljen način spoznajo znamko prek časopisov, revij in spletnih člankov o njej. Spoznajo tudi pomembne prelomnice, si ogledajo posnetke modnih revij in nedavnih dogodkov kot tudi uradne strani znamke na družbenih omrežjih.

"Naši novi vodilni prodajalni v Šanghaju in Düsseldorfu predstavljata zavezanost znamke CALVIN KLEIN nudenju intenzivne nakupovalne izkušnje, tehnološki inovativnosti in najvišji delniški vrednosti znamke za naše svetovno občinstvo," je dejal Steve Shiffman, glavni izvršni direktor podjetja Calvin Klein, Inc. "V skladu z našim prizadevanjem za čim večji svetovni vpliv znamke CALVIN KLEIN želimo omogočiti najboljšo nakupovalno izkušnjo v svojem razredu strankam na naših ključnih trgih in nakupovalnih destinacijah po vsem svetu."

CALVIN KLEIN je globalna znamka življenjskega sloga, ki predstavlja pogumne, napredne ideale in zapeljivo, pogosto minimalistično, estetiko. Želimo si navduševati svoje občinstvo in ga navdihovati ter s provokativnimi podobami in osupljivimi kreacijami podžigati čute.

Podjetje sta leta 1968 ustanovila Calvin Klein in njegov poslovni partner Barry Schwartz ter s čistimi, estetskimi linijami in inovativnimi kreacijami gradila svoj ugled kot eno vodilnih podjetij v ameriški modni industriji. Leta 2016 je prodaja znamk CALVIN KLEIN po vsem svetu podjetju prinesla 8 milijard ameriških dolarjev v več kot 110 državah. CALVIN KLEIN zaposluje več kot 10.000 sodelavcev po vsem svetu. Korporacija PVH Corp. je podjetje prevzela leta 2003.

PVH z več kot 135-letno tradicijo odlično razširja znamke in podjetja z bogato ameriško zgodovino in se danes uvršča med največja podjetja z oblačili na svetu. V več kot 40 državah zaposluje 35,000 ljudi, letni prihodki podjetja pa presegajo 8 milijard ameriških dolarjev. V lasti imamo legendarne znamke CALVINKLEIN, TOMMYHILFIGER, VanHeusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's, Olga in True&Co. , pod katerimi tržimo različne izdelke poleg izdelkov drugih priznanih ameriških in mednarodnih znamk, ki jih imamo v lasti oz. imamo za njih licenco.

*Znamka Speedo ima trajno licenco za Severno Ameriko in Karibe podjetja Speedo International, Limited.

UREDIL: CALVIN KLEIN

AVTOR FOTOGRAFIJE- ŠANGHAJ: © 2017 Andy Shen

AVTOR FOTOGRAFIJE - DÜSSELDORF: © 2017 Huy Nguyen

DRUŽBENI MEDIJI: facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein; youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein; pinterest.com/calvinklein
snapchat: calvinklein
brand handle: @calvinklein

Sporočilo za javnost v angleščini je na voljo na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170928005736/en/

Kontakti

Calvin Klein, Inc.
Alexandra Wagner, 212-292-9794
višja podpredsednica oddelka za organizacijsko komuniciranje
alexandrawagner@ck.com
ali
Amanda Peña, 212-292-9223
direktorica oddelka za organizacijsko komuniciranje
amandapena@ck.com

Vir: Calvin Klein, Inc.

Foto: Nova prodajalna CALVIN KLEIN, Düsseldorf, Nemčija (Foto: © 2017 Huy Nguyen)

Foto: Nova prodajalna CALVIN KLEIN , Šanghaj, Kitajska (Foto: © 2017 Andy Shen)