O-STA

Razstava Alje Krofl in Konrada Topolovca v Savinovem likovnem salonu v Žalcu

Zavod za kulturo, šport in turizem Žalec vabi na odprtje prve razstave iz cikla "Misel, vrojena v času, liniji in teksturi", ki bo v četrtek, 25. januarja 2018, ob 19. uri v Savinovem likovnem salonu v Žalcu.

ALJA KROFL: Ritem srca & KONRAD TOPOLOVEC: Sage umetnikovih sanj

Odprtje razstave bodo bogatile glasbeno-slikarske impresije v izvedbi Guillerma Escalanteja in Alje Krofl.

Razstavo so pripravili v sodelovanju z 12. BUMfestom, mednarodnim festivalom tolkalnih

skupin.

Avtorja in njuna dela bo predstavila kustosinja razstave mag. Alenka Domjan.

Oba avtorja vzpostavljata dialog med notranjim in zunanjim svetom. Njune zgodbe, rastoče

iz usedlin nezavednega in čutno doživetega, so nevidna neskončna pot, ujeta med realno in

absolutno dimenzijo časa. Nikjer se ne začnejo in nikjer se ne končajo. Valovijo med substanco življenja in utelešenimi občutji, ki jim pravimo intuicija in pripadajo slehernemu tukaj in zdaj. Predvsem pa so njune podobe vitalna esenca duha, osvobojene vsega potrošniškega balasta in nesmislov sodobne družbe.

Alja Krofl (1984) je slikarka, pedagoginja, scenografka, vsestranska umetnica. Leta 2011 je končala študij slikarstva na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani pri prof. Bojanu Gorencu z diplomskim delom "Korenine in krila", ki govori o sanjah, prednikih in mitologiji. V tem duhu so nastale slike, risbe, slike/objekti (glasbila) in ostale umetniške intervencije tudi za tokratno razstavo.

Konrad Topolovec (1955 ) je leta 1982 diplomiral na slikarskem oddelku na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani z nalogo "Anatomija barve in oblike" pri prof. Gustavu Gnamušu. Njegovo slikarstvo nas danes pomensko vodi onstran naših vsakodnevnih izkušenj, v privlačno, barvno spevno tkivo slike, v preigravanje pogleda skozi labirint linij in koreografijo teles v ubrane vibracije čutnih plati.

Razstava bo na ogled do 28. februarja 2018.

Na fotografiji:

Alja Krofl, Mitični predniki, 2016, mešana tehnika (zgoraj)

Konrad Topolovec, Brez naslova, 2007, akril na platnu (spodaj)