O-STA

Calvin Klein predstavlja praznično izkušnjo nakupovanja z Amazon Fashion

16.11.2017 14:00 UTC

NEW YORK, ZDA--(BUSINESS WIRE)-- Calvin Klein, Inc., hčerinsko podjetje v polni lasti korporacije PVH Corp. [NYSE: PVH] in Amazon Fashion sta v četrtek, 16. novembra, predstavila praznično izkušnjo nakupovanja CALVIN KLEIN X Amazon Fashion, ki si jo je mogoče privoščiti do 31. decembra. Izkušnja bo vključevala pop-up trgovini v New Yorku in Los Angelesu kot tudi spletno prodajalno znamke na Amazon.com/mycalvins.

Sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. V celoti si ga lahko ogledate tukaj: http://www.businesswire.com/news/home/20171116005843/en/

Calvin Klein predstavlja praznično izkušnjo nakupovanja z Amazon Fashion

V tokratni praznični izkušnji sta Amazon Fashion in CALVIN KLEIN prvič združila moči, izključno Amazonovim strankam pa bosta ponudila ekskluzivne kose v pop-up trgovinah in spletni prodajalni znamke. Pop-up trgovini bosta postavljeni v newyorškem predelu SoHo in v Santa Monici v Los Angelesu. V vsaki trgovini bodo na voljo izdelki znamke CALVIN KLEIN UNDERWEAR, vključno z moškim in ženskim spodnjim perilom in ponudbo ležernih oblačil, medtem ko bo spletna prodajalna znamke CALVIN KLEIN ponujala razširjen izbor kolekcij CALVIN KLEIN UNDERWEAR in CALVIN KLEIN JEANS.

"Ponosni smo, da sodelujemo z Amazon Fashion pri tem vznemirljivem konceptu nakupovanja," je dejala Cheryl Abel-Hodges, direktorica oddelka za spodnje perilo Calvin Klein Underwear in predsednica skupine za spodnje perilo v PVH. "Naš cilj je ustvariti nakupovalno okolje, v katerega se stranka lahko popolnoma vživi in kjer je vsebina na prvem mestu, zato smo navdušeni, da lahko kupcem CALVIN KLEIN-a in Amazona to izkušnjo nudimo tako v tradicionalni obliki kot na spletu ravno v prazničnem času."

Obiskovalci pop-up trgovin bodo lahko nakupovali preprosto s skeniranjem črtne kode v Amazonovi aplikaciji in nato prejeli svoje izdelke na dom ali jih kupili kar v prodajalni. Kabine bodo opremljene z napravami Amazon Echo, ki bodo kupcem omogočale, da Alexo povprašajo o izdelkih in izkušnjah CALVIN KLEIN, si prilagajajo nastavitve svetlobe in poslušajo glasbo po lastnem izboru.

Obe pop-up trgovini bosta imeli območja za angažiranje in razvedrilo kupcev. Na postajah za prilagajanje izdelkov si bodo stranke lahko za kupljene izdelke CALVIN KLEIN UNDERWEAR omislile barvno vezenje po lastni izbiri. V prostorih za ustvarjanje vsebin bodo kupci lahko ustvarjali svoje posebne posnetke, ki jih bo možno deliti na družbenih omrežjih. V kotičkih za sprostitev se bodo lahko kupci iz trgovin na obeh obalnih koncih ZDA povezali prek video klica na Amazon Echo Show in tako izmenjevali izkušnje in vznemirljive vsebine v resničnem času.

Skozi celotno praznično obdobje se bodo v trgovinah odvijali posebni dogodki z znanimi osebnostmi, kot sta super model in podjetnica Karlie Kloss in komičarka in avtorica Lilly Singh. Kloss in Singh sta prisotni v prodajalni Amazon.com/mycalvins in promovirani v trgovinah skozi celotno praznično izkušnjo nakupovanja.

"Praznična sezona je eno najpomembnejših nakupovanjih obdobij v letu za naše stranke in veseli smo, da smo združili moči s podjetjem CALVIN KLEIN, da bi jim ponudili zabavno, interaktivno izkušnjo, ki na prav poseben način povezuje naše stranke z izdelkom," je dejal Michelle Rothman, podpredsednik Amazon Fashion. "Stranke bodo lahko kupovale tudi ekskluzivne kose CALVIN KLEIN na amazon.com/mycalvins."

CALVIN KLEIN je globalna modna znamka, ki predstavlja drzne, napredne ideje in zapeljivo, pogosto minimalistično estetiko. Naše občinstvo si prizadevamo navdušiti in navdihovati z uporabo provokativnih podob in učinkovitega oblikovanja, ki razvnema čutila.

Podjetje sta leta 1968 ustanovila Calvin Klein in njegov poslovni partner Barry Schwartz in od takrat smo si ustvarili sloves enega vodilnih akterjev v ameriški modi s čisto estetiko in inovativnim oblikovanjem. Svetovna prodaja izdelkov blagovne znamke Calvin Klein v trgovini na drobno je leta 2016 presegla 8 milijard USD, izdelki pa so bili na voljo v več kot 110 državah. CALVIN KLEIN zaposluje prek 10.000 sodelavcev po vsem svetu. Leta 2003 nas je prevzela družba PVH Corp.

PVH Corp. se je v več kot 130-letni zgodovini odlikovala pri širjenju blagovnih znamk in podjetij z bogato ameriško tradicijo in je postala ena največjih družb za oblačila v svetu. Imamo prek 35.000 sodelavcev v več kot 40 državah z več kot 8 milijardami dolarjev letnega prometa. V lasti imamo legendarne znamke CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's in Olga ter digitalno platformo True & Co. Poleg tega tržimo različne izdelke pod omenjenimi in drugimi nacionalno in mednarodno uveljavljenimi lastnimi in licenciranimi znamkami.

*Za znamko Speedo imamo trajno licenco za Severno Ameriko in Karibe s strani Speedo International, Ltd.

AVTOR VSEBINE:CALVIN KLEIN
PRODAJA V NEW YORKU:CALVIN KLEIN X Amazon Fashion Pop-Up, 545 Broadway, New York, NY 10012
PRODAJA V LOS ANGELESU:CALVIN KLEIN X Amazon Fashion Pop-Up, 1444 Third Street Promenade, Santa Monica, CA 90401
FOTOGRAFIJE ZA NEW YORK:© 2017 Griffin Lipson/BFA.com
FOTOGRAFIJE ZA LOS ANGELES:© 2017 Owen Kolasinski/BFA.com
DRUŽBENI MEDIJI:facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein;
youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein;
pinterest.com/calvinklein
snapchat: calvinklein
brand handle: @calvinklein

Sporočilo za javnost v izvirniku je na voljo na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20171116005843/en/

Kontakt:

Calvin Klein, Inc.
Alexandra Wagner, 212-292-9794
Višja podpredsednica za poslovne stike
alexandrawagner@ck.com
ali
Amanda Peña, 212-292-9223
Direktorica oddelka za poslovne stike
amandapena@ck.com

Vir: Calvin Klein, Inc.

Foto: Calvin Klein predstavlja praznično izkušnjo nakupovanja z Amazon Fashion

Foto: Calvin Klein predstavlja praznično izkušnjo nakupovanja z Amazon Fashion

Foto: Calvin Klein predstavlja praznično izkušnjo nakupovanja z Amazon Fashion

Foto: Calvin Klein predstavlja praznično izkušnjo nakupovanja z Amazon Fashion

Foto: Calvin Klein predstavlja praznično izkušnjo nakupovanja z Amazon Fashion

Foto: Calvin Klein predstavlja praznično izkušnjo nakupovanja z Amazon Fashion

Foto: Calvin Klein predstavlja praznično izkušnjo nakupovanja z Amazon Fashion

Foto: Calvin Klein predstavlja praznično izkušnjo nakupovanja z Amazon Fashion

Foto: Calvin Klein predstavlja praznično izkušnjo nakupovanja z Amazon Fashion

Foto: Calvin Klein predstavlja praznično izkušnjo nakupovanja z Amazon Fashion

Logo