O-STA

Tudi brez dotika se lahko dotaknete srca

In sicer s pomočjo inovativne tehnologije, prvič v Sloveniji vgrajene v svetlobno vitrino. Akciji smo se v sodelovanju z Mastercardom in Europlakatom pridružili tudi mi. Za otroke, ki so se po sklopu nesrečnih okoliščin znašli v hudih socialnih stiskah zbiramo pomoč na poseben način - z brezstično kartico Mastercard ali Maestro, ki jo prislonite na označeno mesto na svetlobni vitrini. In darujete 5 evrov za projekt Botrstvo.


V NLB smo omogočili sprejem kartic z inovativno tehnično rešitvijo za varno brezstično kartično poslovanje.

Kot pravi Nataša Tomc Jovović, poslovna direktorica za kartično poslovanje in plačilne storitve: "V NLB že tradicionalno sodelujemo v številnih humanitarnih projektih, ki jih podpiramo skupaj z našimi strankami in zaposlenimi. Za nakazila posameznikov na prijavljene akcije humanitarnih organizacij že vrsto let ne zaračunavamo provizij. Zgodbe mladostnikov in otrok pa se nas še posebej dotaknejo. S ponosom nas navdaja lanskoletna akcija 'Pomoč slovenskim porodnišnicam', kjer smo zbrana sredstva namenili nakupu nujno potrebne medicinske in ostale opreme v porodnišnicah. Nadejamo se, da bomo tudi v skupni akciji 'Tudi brez dotika se lahko dotaknete srca' uresničili kar največ sanj."

Predstavnik družbe Mastercard v Sloveniji Boštjan Fabjančič pa je ob pričetku enomesečne akcije dejal: "Pri Mastercardu smo počaščeni, da lahko razvoj tehnologije plačevanja usmerimo k doseganju plemenitega cilja. Napredek na področju tehnologije ustvarja nove priložnosti in nam tako zagotavlja udobno življenje, a vse prevečkrat nas ob tem tudi razdvaja. S takšnim projektom smo prikazali novo funkcionalnost brezstičnega plačevanja, ki ima številne prednosti v primerjavi z uveljavljenimi načini plačevanja. Tokrat nam pomaga pri premagovanju ovir oziroma krajšanju poti do tistih, ki našo pomoč še toliko bolj potrebujejo. Srčno verjamemo, da se bomo s skupnimi močmi dotaknili src mnogih in tako prispevali k boljšemu jutri otrok iz socialno ogroženih družin."

Direktor trženja pri Europlakatu Urban Korenjak: "Doslej je Europlakat v podobnih projektih sodeloval z oglasnim prostorom, tokrat pa smo naredili še korak dlje - sporočilo smo povezali z akcijo. Tako naša svetlobna vitrina združuje prostor za oglas in tehnologijo za brezstično plačevanje, ki sta jo prispevala naša partnerja Mastercard in NLB. Zunanje oglaševanje z razvojem tehnologije dobiva nove funkcionalnosti. Pri Europlakatu si želimo, da bi bila ta kampanja čim bolj uspešna in da bomo z donacijami mimoidočih olajšali in polepšali vsakdanjik čim več socialno ogroženih družin, ki so vključene v projekt Botrstvo."

Da bi dosegli čim več ljudi, se bo svetlobna vitrina selila po Sloveniji. Med 25. majem in 22. junijem lahko svoj dotik pustite v nakupovalnih središčih v naslednjih mestih:

Citypark, Ljubljana: 25. maj - 31. maj 2017
Europark Maribor: 1. junij - 7. junij 2017
Citycenter Celje: 8. junij - 14. junij 2017
Center Vič, Ljubljana: 15. junij - 22. junij 2017

NLB Komuniciranje

Vsa sporočila za javnost