O-STA

Shiseido prevzel ameriški startup MATCHCo, prek svojega regionalnega sedeža Shiseido Americas

18.1.2017 20:08 UTC

Nagrajevana kozmetična aplikacija uporabnikom omogoča odločanje na podlagi njim prilagojenih funkcij

Omogoča uporabo prednosti, ki jih ponuja tehnologija MATCHCojeve platforme in digitalna orodja Shiseidoovega portfelja

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Shiseido Company, Limited ("Shiseido") je 18. januarja sporočilo, da je njegovo ameriško podjetje in konsolidirano hčerinsko podjetje Shiseido Americas Corporation (Delaware, ZDA; "SAC") prevzelo MATCHCo (Kalifornija, ZDA), zasebno podjetje, ki uporablja revolucionarno tehnologijo in inovativna digitalna orodja, da uporabnicam nudi možnost izbire pudra glede na njihov ten.

Pametno sporočilo vključuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo za javnost je dostopno tukaj: http://www.businesswire.com/news/home/20170118006208/en/

Aplikacija MATCHCo

Sinergija med inovativnimi digitalnimi orodji podjetja MATCHCo in zmožnostmi skupine Shiseido na področju raziskav in razvoja bo izpopolnila poslovni model, ki zajema pomemben potrošniški trend: uporabnikom prilagojeno kozmetiko.

O podjetju MATCHCo

Podjetje MATCHCo sta leta 2013 ustanovila strokovnjaka za uporabnikom prilagojene izdelke in tehnologijo Dave Gross in Andy Howell. S pomočjo patentirane tehnologije, MATCHCo uporabnicam omogoča, da z mobilno aplikacijo skenirajo svoj specifičen tip kože in uporabi zbrane podatke za to, da ustvari puder, ki popolnoma ustreza tenu posamezne uporabnice. Aplikacija MATCHCo je trenutno na voljo prek Applove trgovine z aplikacijami in je bila predstavljena kot "najboljša nova aplikacija" in "najboljše meseca novembra" ob predstavitvi novembra 2015. Kasneje so jo Teen Vogue, Good Housekeeping in drugi nagradili kot preboj na področju kozmetične industrije.

MATCHCo bo imel svoj sedež še naprej v Kaliforniji. Ekipa inženirjev deluje v Palo Altu, oddelek za trženje in uprava pa v Santa Monici. Podjetje pa bo postalo tudi del Shiseidovega globalnega kozmetičnega centra odličnosti (Shiseido's Global Makeup Center of Excellence), ki ga v New Yorku vodi Jill Scalamandre.

Predstavitev uporabniku prilagojenega, digitalnega modela rasti z neposrednim stikom z uporabnikom

Skupna prizadevanja podjetij MATCHCo in Shiseido Group bosta pripeljala do predstavitve in okrepitve poslovnega modela, ki se hitro odziva na nove potrebe uporabnikov in spremembe na hitro rastočem trgu.

Pričakovani rezultati so:

več poudarka na prilagajanju kozmetičnih izdelkih posamezniku

izpopolnjevanje digitalnih tehnologij za analizo in meritve uporabničine kože

razširitev neposrednega trženja in

izboljšanje trženja med uporabniki prek zbiranja podatkov z neposrednim stikom

Shiseido že deluje v smeri okrepitve svojih centrov odličnosti (Centers of Excellence - COE) za nego kože, ličila, dišave in digitalne tehnologije. Sodelovanje med omenjenimi centri bo model razširilo prek njegove prvotne kategorije, pudra, in omogočalo nadaljnjo poslovno širitev.

Komentar glavnega izvršnega direktorja podjetja Shiseido Masahika Uotanija

"Navdušeni smo, da lahko v skupini pozdravimo MATCHCo, podjetje, ki ima na voljo inovativne digitalne tehnologije. Ustvarjanje inovacij je področje, ki se mu Shiseido Group strateško posebej posveča, in veselimo se, da bomo uporabnicam po svetu nudili še več svojevrstnih izdelkov. To bo sedaj možno prek pospešene inovativnosti na področju hitro razvijajočih se digitalnih orodij in uporabniku prilagojenih izdelkov.."

Komentar glavnega izvršnega direktorja podjetja SAC Marca Reyja

"MATCHCo je zares posebno podjetje s platformo za transformacijsko tehnologijo, tržno strategijo in pristopom, ki predvideva stik z uporabnikom. Zelo smo veseli, da bomo lahko uporabljali njihovo tehnologijo in orodja v celotnem portfelju znamk Shiseido in gradili na njihovih inovacijah."

Komentarja ustanoviteljev podjetja MATCHCo

Dave Gross, ustanovitelj in glavni izvršni direktor podjetja MATCHCo:

"Shiseido je popolna platforma za povečanje ponudbe naših izdelkov in razširitev naše tehnologije. Počaščeni smo, da se pridružujemo organizaciji, ki ima tako bogato tradicijo inovativnosti. Veselimo se dela z našimi novimi sodelavci pri zadovoljevanju specifičnih potreb vsakega posameznega uporabnika na način, ki doslej ni bil mogoč."

Andy Howell, ustanovitelj in glavni strateški direktor podjetja MATCHCo:

"Danes uporabnica MATCHCoja dobi svoj lasten puder, narejen posebej za njen ten samo s pomočjo mobija, ampak to je šele začetek. Veselimo se sodelovanja z znamkami iz Shiseidovega globalnega portfelja v okviru centra odličnosti kot uvod v novo dobo uporabniku prilagojenih izelkov, A.I. for Beauty."

O podjetju Shiseido Company, Limited

Podjetje Shiseido je bilo ustanovljeno leta 1872 kot prva lekarna zahodnega tipa na Japonskem. Postopoma se je prelevilo v kozmetično podjetje, ki strankam ponuja najbolj napredno tehnologijo in najbolj prefinjeno estetiko tako Vzhoda kot Zahoda. Potem ko se je v svetu uveljavilo kot osrednje kozmetično podjetje na Japonskem, Shiseido danes predstavlja najvišji standard kakovosti na svetu. Shiseidov globalni izbor izdelkov za nego kože, ličenje in dišav vključuje visoko učinkovito kategorijo za posebno nego kože in linijo izdelkov za posvetlitev kože. Shiseido nudi tudi izdelke za nego telesa, zaščito pred soncem in linijo za nego moške kože. Skupina Shiseido tudi po 140 letih delovanja ponuja neverjetno moderne in inovativne znamke, ki so naprodaj v več kot 120 državah in regijah. Za več informacij prosimo obiščite http://group.shiseido.com/.

Sporočilo za javnost v izvirniku je na voljo na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170118006208/en/

Kontakti

Mediji:
Shiseido Americas
Jadzia Zielinski Tirsch, +1-212-805-2357
SVP, odnosi z javnostmi
jtirsch@sca.shiseido.com

Vir: Shiseido Company, Limited

Foto: Aplikacija MATCHCo