O-STA

Tommy Hilfiger v partnerstvo s svetovnimi prvaki formule ena Mercedes-AMG Petronas Motorsport

Večletni dogovor je blagovno znamko TOMMY HILFIGER po 17 letih ponesel nazaj v svet formule ena, saj je postala uradni partner za oblačila za štirikratne svetovne prvake Mercedes-AMG Petronas Motorsport.

AMSTERDAM - (BUSINESS WIRE) - Tommy Hilfiger, ki je v lasti družbe PVH Corp. [NYSE: PVH], je napovedal, da je sklenil večletno strateško partnerstvo s štirikratnimi svetovnimi prvaki v formuli ena Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Tako bo TOMMY HILFIGER z začetkom sezone 2018 uradni partner za oblačila ekipe Mercedes-AMG Petronas Motorsport, s čimer bo gradil na dediščini športnega sponzorstva, v katero se je spustil že ob nastanku. Partnerstvo z vodilno ekipo formule ena in vodilnim avtomobilskim inovatorjem poudarja njegovo vizijo nenehne promocije in širitve znamke na ključne trge za prihodnjo generacijo potrošnikov znamke TOMMY HILFIGER.

To sporočilo za javnost ima multimedijske vsebine. Celotno sporočilo je na voljo na http://www.businesswire.com/news/home/20180205005786/en/

"Odkar sem bil prvič na dirki formule ena, me je svet avtomobilističnega športa povsem prevzel," je dejal Tommy Hilfiger. "Ponovni vstop v to areno s svetovnimi prvaki Mercedes-AMG Petronas Motorsport in njihovo vodilno ekipo je neverjeten način, kako združiti modo in formulo ena. Čutim strast, duha in motivacijo, ki jih cela ekipa Mercedes-AMG Petronas Motorsport kaže na vsaki dirki. In zaradi teh lastnosti, ki si jih delimo, sem zelo vesel, da bomo v prihajajočih sezonah partnerji."

V minulih štirih sezonah formule ena je ekipa Mercedes-AMG Petronas Motorsport zmagala na svetovnem prvenstvu za konstruktorje in na svetovnem prvenstvu za voznike, njihov britanski dirkač Lewis Hamilton pa je v letu 2017 postal četrtič svetovni prvak, finski voznik Valtteri Bottas je bil tretji.

V sklopu dolgoročnega partnerstva bo TOMMY HILFIGER kot uradni partner za oblačila skrbel za oblačila in spremljevalno opremo za potovanje in tekmovanje ter za oblačila za pisarniško in gostinsko osebje več kot 1500-članske ekipe Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Logo TOMMY HILFIGER bo na dirkalnikih ekipe 2018, ki bo predstavljena 22. februarja, 2018 na progi Silverstone v Združenem kraljestvu, kot tudi v garaži Mercedes-AMG Petronas Motorsport na dirkah in na drugih rekvizitih.

"Z vznemirljivim partnerstvom z ekipo Mercedes-AMG Petronas Motorsport nazdravljamo skupnemu cilju, da sta tehnologija in inovacija v bistvu našega posla," je dejal Daniel Grieder, izvršni direktor podjetij Tommy Hilfiger Global in PVH Europe. "Ponosni smo na sodelovanje z organizacijami, ki so najboljše na svojem področju in z nami delijo strast, da pritegnemo in obdržimo najboljše ekipe. Veseli smo, da bomo lahko izkoristili neverjeten doseg, ki ga ima formula ena po svetu, in tako še naprej gradili globalno prepoznavnost naše blagovne znamke in ponesli TOMMY HILFIGER k novim obrazom."

"Izredno veseli smo, da Tommyju Hilfigerju lahko izrečemo dobrodošlico pri Mercedes-AMG Petronas Motorsportu in nazaj v svetu formule ena," je dejal Toto Wolff, vodja ekipe in izvršni direktor Mercedes-AMG Petronas Motorsporta. "Novo partnerstvo je vedno vznemirljivo, še posebno če gre za tako ključno področje podobe naše ekipe; prepričan sem, da bo poživilo našo znamko in prineslo svežino v način, kako nas bodo dojemali od naslednje sezone naprej. Z veseljem pričakujemo, kako bo Tommy Hilfiger oblekel našo ekipo za to sezono in predstavil svoje vznemirljive načrte oboževalcem formule ena."

Kampanja in celostna moška kolekcija TOMMY HILFIGER, ki jo je posnel fotograf Mikael Jansson, slavi združitev mode in formule ena, v kateri Tommy Hilfiger in Mercedes-AMG Petronas Motorsport delita pionirski duh in željo po uspehu kot močna ekipa. Spomladi 2018 bodo po celem svetu lansirani ekskluzivni video napovedniki, tiskovine, spletna kampanja in oglasi izven doma, ki bodo podprti z izjemnimi dejavnostmi za potrošnike, s katerimi bodo skušali poudariti edinstven pogled znamke na šport, zabavo in pop kulturo. Kampanja TOMMY HILFIGER za moške bo potekala skupaj z oglaševanjem za ženske, ki bo združilo prvine dirkalnega športa in mode, v kampanji pa bo sodelovala Gigi Hadid, vrhunska manekena in ambasadorka za globalno znamko TOMMY HILFIGER za ženske.

Dediščina znamke TOMMY HILFIGER je tesno povezana s sodelovanjem z ikonami pop kulture in športa. Tommy Hilfiger je prvič sodeloval s formulo ena, ko je bil med letoma 1991 in 1994 sponzor ekipe Lotus. Leta 1998 je TOMMY HILFIGER postala prva neavtomobilska znamka, ki je sponzorirala Ferrari; legendarni ameriški oblikovalec je oblikoval uniforme za ekipo, v kateri je bil sedemkratni prvak formule ena Michael Schumacher in britanski dirkač Eddie Irvine. V devetdesetih letih prejšnjega stoletja je bil Hilfiger eden prvih oblikovalcev, ki je združil modo in slavne osebnosti, z oblačenjem mladih umetnikov kot so Aaliyah, Mark Ronson in Usher je postal pionir v modni industriji na tem področju, v svojih oglaševalskih kampanjah je uporabil glasbenike, kot sta David Bowie in Beyonce. V zadnjih letih je Tommy Hilfiger vzpostavil navdušujoča partnerstva z mednarodnim teniškim šampionom Rafaelom Nadalom, mednarodno vrhunsko manekenko Gigi Hadid in nagrajenim glasbenikom/producentom, duetom The Chainsmokers, s čimer je pokazal zavezanost k širjenju znamke TOMMY HILFIGER in povezovanju z naslednjo generacijo potrošnikov.

Prijatelji in sledilci blagovne znamke so vabljeni, da sodelujejo v pogovoru na družabnih omrežjih z uporabo #WhatsYourDrive in @TommyHilfiger in @MercedesAMGF1.

O družbi Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger, ki ima v svojem portfelju blagovnih znamk tudi TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, je ena najbolj priznanih skupin s področja prvovrstnega modnega življenjskega stila na svetu. Osredotoča se na oblikovanje in trženje visoko kvalitetnih moških krojenih oblačil in športnih oblačil, kolekcij ženskih oblačil in športnih oblačil, otroških oblačil, džinsa, spodnjega perila (vključno s kopalnimi plašči, programom za spanje in oblačili za prosti čas), obutve in modnih dodatkov. V sodelovanju z izbranimi imetniki licenc Tommy Hilfiger nudi tudi izdelke, ki dopolnjujejo njegove linije, kot so očala, ure, dišave, kopalke, nogavice, manjše izdelke iz usnja, izdelke za dom in prtljago. Linijo izdelkov TOMMY JEANS sestavljajo izdelki iz džinsa in obutev za moške in ženske, modni dodatki in dišave. Blago pod znamkama TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS je na voljo potrošnikom po celem svetu v razvejani mreži maloprodajnih trgovin TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, v vodilnih specializiranih trgovinah in blagovnicah, izbranih spletnih trgovinah in na tommy.com.

O družbi PVH Corp.

PVH se je v več kot 135-letni zgodovini odlikoval pri širjenju blagovnih znamk in podjetij z bogato ameriško tradicijo in je postal ena največjih modnih družb na svetu. Imamo več kot 35.000 partnerjev v več kot 40 državah po svetu in več kot osem milijard dolarjev letnih prihodkov. Smo lastniki slavnih blagovnih znamk CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's in Olga ter digitalno usmerjene znamke spodnjega perila True & Co., in tržimo vrsto izdelkov pod temi in drugimi nacionalno in mednarodni priznanimi svojimi in licenčnimi znamkami.

*Znamka Speedo ima trajno licenco za Severno Ameriko in Karibe od Speedo International Limited.

O MERCEDES-AMG PETRONAS Motorsport

Mercedes-AMG Petronas Motorsport je ekipa Formule 1 družbe Mercedes-Benz in tekmuje na svetovnem prvenstvu v formuli ena (FIA Formula One™ World Championship), ki predstavlja vrhunec svetovnega avtomobilističnega športa in največjo serijo športnih dogodkov leta v svetovnem merilu. Ekipa, ki ima skupno zaposlenih skoraj 1500 ljudi na dveh vrhunskih tehnoloških kampusih v Združenem kraljestvu, oblikuje, razvija, izdeluje in vozi dirkalne avtomobile in hibridne enote vozil (Hybrid Power Units), ki jih vozita štirikratni svetovni prvak Lewis Hamilton in njegov kolega Valtteri Bottas. Formula 1 je izredno težak izziv z vidika tehnologije in človeških virov, ki za doseganje rezultatov na serijah za veliko nagrado v tekmovalni sezoni med marcem in novembrom zahteva pravšnjo alkimijo najnovejše tehnologije, izrazito storilnostnega vodenja in elitnega timskega dela. Mercedes-AMG Petronas Motorsport je postavil nove standarde za uspeh v F1™, saj je zmagal na svetovnih prvenstvih za konstruktorje in voznike leta 2014, 2015, 2016 in 2017, in tako postal šele četrta ekipa, ki je osvojila naziv štirikrat.

Za ogled originalne verzije http://www.businesswire.com/news/home/20180205005786/en/


KONTAKTI

kontakt za Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
Direktor za globalno komuniciranje
E-naslov: baptiste.Blanc@tommy.com
Tel: +31 62904 2334

ali

kontakt za MERCEDES-AMG PETRONAS Motorsport
Nicola Armstrong
vodja komuniciranja
E-naslov: narmstrong@MercedesAMGF1.com
Tel: +44 1280 844096

Vir: PVH Corp.

MULTIMEDIJSKE VSEBINE

PODNAPIS ZA 1. FOTKO

Logo TOMMY HILFIGER na avtu Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Fotografiral Mikael Jansson.

PODNAPIS ZA 2. FOTKO

Logo TOMMY HILFIGER na avtu Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Fotografiral Mikael Jansson.

PODNAPIS ZA 3. FOTKO

Logo TOMMY HILFIGER na avtu Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Fotografiral Mikael Jansson.