O-STA

Znan je zmagovalec 9. natečaja družbeno-odgovornega projekta Plaktivat

Tema: diabetes

Ljubljana, 13. november 2017 - Zaključen je deveti natečaj za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat z naslovom "DIABETESA NI. AMPAK JE." Na natečaj je bilo tokrat prijavljeno rekordno število del (161) in prijaviteljev (101). Od tega jih je bilo 31 iz Slovenije, ter kar 70 iz tujine, s čimer je projekt krepko prerasel lokalne okvire. Rešitve so prispele iz Slovenije, Alžirije, Argentine, Belorusije, Bosne in Hercegovine, Češke, Ekvadorja, Finske, Indije, Irana, Italije, Luxemburga, Kitajske, Kosova, Makedonije, Paragvaja, Poljske, Portugalske, Romunije, Rusije, Srbije, Turčije, Ukrajine, Velike Britanije in Združenih držav Amerike.

Strokovna komisija je nagradila mestni plakat z naslovom "Sladka grožnja" (avtorji: Ciril Trček, Maruša Lekše, Zala Sajko - LUNA \ TBWA). Zmagovalec je od 10. novembra 2017 dalje predstavljen na TAM-TAM plakatnih mestih po vsej Sloveniji.

Projekt Plaktivat, ki ga predstavlja natečaj za oblikovanje mestnega plakata, je leta 2013 zasnovala družba TAM-TAM, ki lastna plakatna mesta večkrat nameni družbeno-odgovornim vsebinam. K sodelovanju je tokrat povabila strokovnjake iz Zavoda Diabetes. Njihov cilj je bil poiskati plakat, ki bi z vizualnim sporočilom ljudi spodbudil, da smrtno resno vzamejo diabetes. Gre namreč za bolezen, ki je ne vidimo, ne čutimo in nas ne boli, dokler ni prepozno. Z izbranim plakatom oba partnerja želita opozoriti na resnost pravočasnega testiranja in izboljšanja življenjskih navad.

"V TAM-TAMu menimo, da je mestni plakat pravi medijski format za vpliv na javno mnenje in premikanje mej, zato se perečih tem tudi lotevamo," ob zaključku natečaja pravi Tomaž Drozg, direktor družbe TAM-TAM in glavni pobudnik projekta Plaktivat. Predsednik strokovne komisije Gal Erbežnik ob tem dodaja: "Vsak oblikovalec z zmago dobi priložnost, da s svojim plakatom na najbolj izpostavljenih lokacijah po Sloveniji pomaga rešiti svet. Tudi, če mu ne uspe zmagati na Plaktivatu, si s sodelovanjem reši svojo dušo."

Izbor najboljšega plakata je opravila strokovna komisija v sestavi: Gal Erbežnik - Zavod za besede in misli, Ana Ivandić - Edition Digital, Matija Kocbek - Pristop, Miha Bevc - bPCS, Tine Lugarič - LUNA \ TBWA, Darja Lovšin - Zavod Diabetes in Blaž Gregorin - družba TAM-TAM.

****

Natečaj za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat je namenjen kreativnim ustvarjalcem, tako posameznikom kot agencijam oziroma pravnim osebam. Sodelovanje je brezplačno. Zmagovalni mestni plakat družba TAM-TAM objavi na 500 lastnih plakatnih mestih po vsej Sloveniji ter prijavi na tekmovalni del Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) in Bienale vidnih sporočil Slovenije (Brumnov bienale).

Več o projektu Plaktivat je na voljo na spletnem mestu http://tam-tam.si/kategorija/plaktivat/, kjer bodo objavljeni tudi prihodnji natečaji.