O-STA

Calvin Klein predstavlja najnovejšo globalno oglaševalsko kampanjo Calvin Klein Jeans

V ospredju novega poglavja kampanje bosta brat in sestra Presley in Kaia Gerber

NEW YORK, ZDA--(BUSINESS WIRE)-- Calvin Klein, Inc., hčerinsko podjetje v stoodstotni lasti korporacije PVH Corp. [NYSE: PVH] je v četrtek predstavilo svojo novo globalno multimedijsko oglaševalsko kampanjo CALVIN KLEIN JEANS. Kampanja je najnovejši korak v razvoju svetovno znanega poziva k akciji #MYCALVINS znamke CALVIN KLEIN: Our Family. #MYCALVINS.

Sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: http://www.businesswire.com/news/home/20180104005480/en/

Fotografije za najnovejše poglavje nove kampanje je posnel fotograf Willy Vanderperre, glavna modela pa sta brat in sestra Presley Gerber in Kaia Gerber. Modeli nosijo osnovne kose znamke CALVIN KLEIN JEANS, ki so sedaj na voljo v prodajalnah in prek spleta.

Naslednja razvojna stopnja koncepta #MYCALVINS se osredotoča na družino, prikazuje harmonijo med močnimi posamezniki, ki jo dodatno poudarja simbolizem tradicionalne ameriške prešite odeje. Kampanja poudarja te vezi kot tudi različne načine, na katere lahko družine - osnovne in sestavljene - spodbudimo k povezovanju in praznovanju tistega, kar nas povezuje.

Predstavitev kampanje je najnovejši dogodek v okviru zagona nove kampanje Our Family. #MYCALVINS s serijo novih kampanj, ki so se začele novembra 2017, v njih pa nastopajo Solange, Kelela, Dev Hynes, Caroline Polachek in Adam Bainbridge oz. Kindness, kot tudi A$AP Rocky, A$AP Ferg, A$AP Nast, A$AP Twelvyy, A$AP Ant, A$AP Lou in A$AP J. Scott iz skupine A$AP Mob. Kampanja bo potekala skozi celotno sezono pomlad 2018, talenti, ki jo bodo predstavljali pa bodo simbolizirali slogovno, glasbeno in kulturno združevanje različnih generacij. Svoje zgodbe bodo obudili v življenje v okviru projekta "Our Family" (Naša družina), kjer bo govora predvsem o družini in skupnosti.

Kampanja Our Family. #MYCALVINS želi prek aktualnega digitalnega in družbenega načina komunikacije predstaviti razvoj svetovno uspešne kampanje #MYCALVINS, ki se je začela leta 2014. Kampanja #MYCALVINS sloni na načinih izražanja ikon in obstoječih strank ter ovekovečuje kulturni pojav 'sebkov' in spletnega deljenja fotografij. S predano digitalno podporo v 12 državah in intenzivnim zunanjim oglaševanjem na več ključnih trgih bomo pobudo Our Family. #MYCALVINS približali svetovnemu občinstvu.

O Calvin Kleinu

CALVIN KLEIN je globalna modna znamka, ki predstavlja drzne, napredne ideje in zapeljivo estetiko. Naše občinstvo si prizadevamo navdušiti in navdihovati z uporabo provokativnih podob in kreacij, ki vzamejo dih in razvnemajo čutila.

Podjetje sta leta 1968 ustanovila Calvin Klein in njegov poslovni partner Barry Schwartz in od takrat smo si ustvarili sloves enega vodilnih akterjev v ameriški modi s čisto estetiko in inovativnim oblikovanjem. Svetovna prodaja izdelkov blagovne znamke CALVIN KLEIN v trgovini na drobno je leta 2016 presegla 8 milijard USD, izdelki pa so bili na voljo v več kot 110 državah. CALVIN KLEIN zaposluje prek 10.000 sodelavcev po vsem svetu. Leta 2003 nas je prevzela družba PVH Corp.

O korporaciji PVH Corp.

PVH Corp. se je v več kot 135-letni zgodovini odlikovala pri širjenju blagovnih znamk in podjetij z bogato ameriško tradicijo in je postala ena največjih družb za oblačila v svetu. Imamo prek 35.000 sodelavcev v več kot 40 državah z več kot 8 milijardami dolarjev letnega prometa. V lasti imamo legendarne znamke CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's in Olga ter digitalno platformo True & Co. Poleg tega tržimo različne izdelke pod omenjenimi in drugimi nacionalno in mednarodno uveljavljenimi lastnimi in licenciranimi znamkami.

*Za znamko Speedo imamo trajno licenco za Severno Ameriko in Karibe s strani Speedo International, Ltd.

AVTOR VSEBINE:CALVIN KLEIN JEANS
FOTOGRAFIJE:© 2018 Willy Vanderperre
DRUŽBENI MEDIJI:facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein;
youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein;
pinterest.com/calvinklein
snapchat: calvinklein
brand handle: @calvinklein
#MYCALVINS

Sporočilo za javnost v izvirniku je na voljo na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180104005480/en/

Kontakti:

Calvin Klein, Inc.
Rod Manley, 212-292-9795
EVP, globalno komuniciranje
rodmanley@ck.com
ali
Jacqueline Giusti, 212-292-9749
koordinatorka za komuniciranje s podjetji
jacquelinegiusti@ck.com

Vir: Calvin Klein, Inc.

Multimedijske vsebine

Foto: V novi globalni oglaševalski kampanji Calvin Klein Jeans New #MYCALVINS kot modela nastopata brat in sestra Presley Gerber in Kaia Gerber.

Foto: V novi globalni oglaševalski kampanji Calvin Klein Jeans New #MYCALVINS kot modela nastopata brat in sestra Presley Gerber in Kaia Gerber.

Foto: V novi globalni oglaševalski kampanji Calvin Klein Jeans New #MYCALVINS kot modela nastopata brat in sestra Presley Gerber in Kaia Gerber.