O-STA

V Šardži se je zbralo 2,31 milijona obiskovalcev 60 narodnosti v okviru enega glavnih knjižnih sejmov na svetu

14 november 2016, 11:30 UTC

Šardža, Združeni arabski emirati--(BUSINESS WIRE)-- V emiratu Šardža, tretjem največjem izmed Združenih arabskih emiratov (ZAE), ki je v mednarodnih krogih bolje poznan kot kulturna in umetniška prestolnica Bližnjega Vzhoda in Severne Afrike, je že 35-ič potekal eden glavnih knjižnih sejmov na svetu Mednarodni knjižni sejem v Šardži (SBIF) 2016, ki se ga je udeležilo 2,31 milijona obiskovalcev.

Ta pametna izjava za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Celotno izjavo v angleščini si lahko ogledate tukaj: http://www.businesswire.com/news/home/20161114005668/en/

Pripis k fotografiji: Obiskovalci Mednarodnega knjižnega sejma v Šardži 2016 (Foto: Business Wire)

Letošnja 35. izvedba enajstdnevnega sejma, ki je bil odprt za javnost od začetka do konca, se je izkazala kot najuspešnejše leto v zgodovini SIBF. Sejem, kjer se je predstavljalo 1.681 založnikov in 1,5 milijona knjig iz preko 60 držav, je letos z občinstvom, ki so ga sestavljali obiskovalci iz založništva s celega sveta od ZDA do Kitajske in vseh vmes, podrl vse svoje pretekle rekorde.

"V skladu z vizijo in direktivami vladarja Šardže, njegovega veličanstva šejka dr. Sultana bin Mohameda Al Kasimija, smo utrdili položaj Šardže kot prvovrstnega središča za literaturo in kulturo ter kot ključnega stičišča Vzhodne in Zahodne civilizacije," je dejal Ahmed Al Ameri, predsedujoči Agenciji za knjigo Šardže, ki je obljubil, da bo Mednarodni knjižni sejem v Šardži v samo nekaj letih popeljal na vrh.

SIBF se je skozi čas uveljavil kot kot ključni dogodek za nakup in prodajo avtorskih in subsidiarnih pravic: pravice do ponatisov za tuje izdaje in pravice za broširane izdaje, hkrati pa je strokovno stičišče za založnike, upravljavce s pravicami, knjigarne, agente, avtorje, prevajalce ter strokovnjake za založniške tehnologije in medije. S Programom strokovnih srečanj v okviru SBIF je uspela cela vrsta novih dosežkov in se bo vpisal v zgodovino, saj so založniki in upravljavci pravic razpravljali kar o 1.239 primerih izraženega zanimanja za dogovore.

#SIBF16, uradna oznaka sejma, je v prvih petih dneh sejma v angleščini in arabščini dosegla skupno preko milijardo objav in je postala izjemno priljubljena na Facebooku, Twitterju, Instagramu in Snapchatu.

Šardža je na čelu kulturne rasti in razvoja arabskega sveta od svoje neodvisnosti. Od skromnega začetka leta 1982 z manj kot desetimi predstavljenimi založniki je SIBF eksponentno zrasel in naslednje leto je načrtovana selitev na novo prizorišče na 60.000 kvadratnih metrih površine.

Izvirnik je na voljo na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20161114005668/en/

Kontakti

National Network Communications
Fadia Daouk, T: +971 52 617 2111
E: f.daouk@nncpr.com

Vir: Sharjah International Book Fair

Multimedijske vsebine

Foto

Obiskovalci Mednarodnega knjižnega sejma v Šardži 2016 (Foto: Business Wire)

Logo