O-STA

Starbucks imenoval Belindo Wong na mesto glavne izvršne direktorice Starbucksa na Kitajskem; načrtuje 5.000 trgovin v celinskem delu Kitajske do leta 2021

19. oktober 2016 08:10 (UTC)

Okrepil svoje dolgoročno sodelovanje s Kitajsko z imenovanjem Lea Tsoia na mesto operativnega direktorja Starbucksa na Kitajskem

ŠANGHAJ--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Starbucks Coffee (NASDAQ: SBUX) je danes objavilo novico o imenovanju Belinde Wong na mesto generalne direktorice Starbucksa na Kitajskem. Wong je s svojo zavezanostjo k temeljnim vrednotam poslanstva podjetja Starbucks in s spodbujanjem inovativnosti za partnerje (uslužbence) ter lokalne stranke na Kitajskem ogromno prispevala k doslej največji rasti podjetja Starbucks na Kitajskem - s 400 trgovin leta 2011 na več kot 2.300 trgovin danes. Wong bo v tej vlogi nadzorovala načrte podjetja s ciljem razširitve obsega na 5.000 trgovin na Kitajskem do leta 2021. O svojemu delu bo še naprej poročala Johnu Culverju, predsedniku družbe Starbucks Global Retail.

To sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Celoten prispevek si lahko ogledate na: http://www.businesswire.com/news/home/20161019005502/en/

Belinda Wong, glavna izvršna direktorica Starbucksa na Kitajskem (Slika: Business Wire)

"V zadnjih petih letih so Belindine izkušnje, vizija in prizadevanje za inovacijo povzdignile Starbucks v srcih in mislih kitajskega prebivalstva in ustvarile močan temelj za rast podjetja Starbucks na Kitajskem," je rekel John Culver, predsednik družbe Starbucks Global Retail. "Belinda uteleša poslanstvo in vrednote našega podjetja, njeno imenovanje pa bo podjetju dalo nov zagon za dolgoročni razvoj izkušnje strank in partnerjev na kitajskem trgu."

"V čast mi je, da sem bila imenovana na čelo podjetja Starbucks na Kitajskem v tem pomembnem obdobju," je rekla Wong. "Na Kitajskem obstaja še mnogo izjemnih možnosti za Starbucks in se veselim izpolnjevanja poslanstva in vrednot našega podjetja skozi rast in inovacijo za naše kitajske partnerje in stranke."

Wong se je pridružila podjetju Starbucks januarja 2000 in prevzela številne vodilne vloge v različnih podjetjih Starbucks na Kitajskem in regiji Azija-Pacifik. V okviru svoje nove vloge se bo Wong osredotočala na splošno dolgoročno strategijo rasti in prevzela vodstvo nad načrti za inovacijo za podjetje Starbucks na Kitajskem. Odgovorna bo za ključna področja, kot so digitalno in spletno trgovanje po celotnem trgu in nadzorovanje odprtja prve mednarodne pražarne kave Starbucks Reserve™ Roastery v Šanghaju leta 2017.

Kot predsednica podjetja Starbucks na Kitajskem je Wong bila na čelu razvoja Starbucks Experience na Kitajskem z odprtjem štirih edinstvenih trgovin, ki postavljajo strast do kave in spretnosti barist v ospredje za izkušnjo strank. V zadnjih petih letih je podjetje Starbucks prav tako prevzelo pobudo, da izboljša izkušnjo partnerjev, kar odraža temeljno prepričanje podjetja Starbucks o pomembnosti vlaganja v prihodnost partnerjev za spodbujanje rasti in poslovna prizadevanja. Pobude partnerjev vključujejo subvencijo na stanovanjski dodatek za bariste s polnim delovnim časom in nadzornike izmen, priložnosti za usposabljanje in razvoj preko programa Starbucks China University ter prvi forum za družine partnerjev podjetja Partner Family Forum, kjer je podjetje Starbucks izkazalo svoje spoštovanje družinam partnerjev podjetja, da so se ti naučili o poslanstvu podjetja.

Wong je bila Septembra 2016 med 50 prejemniki nagrade Magnolia, ki ga podeljuje lokalna vlada Šanghaja za izjemen prispevek in podporo razvoju Šanghaja. Wong je bila prav tako uvrščena na seznam 50 ljudi, ki sooblikujejo zunanjepolitične odnose med ZDA in Kitajsko kot tudi na seznam revije Forbes China 100 najuspešnejših kitajskih poslovnih žensk leta 2015. Wong je bila od leta 2012 vsako leta uvrščena na prestižni seznam 25 najvplivnejših poslovnih žensk, ki ga podjetje Fortune China sestavlja vsako leto.

Leo Tsoi, ki je do sedaj zasedal mesto podpredsednika oddelka za razvoj trgovine in oblikovanja na podjetju Starbucks na Kitajskem, je napredoval na mesto operativnega direktorja podjetja. Tsoi bo v tej vlogi naprej izboljševal blagovno znamko Starbucks, prilagajal infrastrukturo na trgu, uvajal ključne operacijske sisteme in izboljševal živilsko dejavnost s ciljem izboljšanja izkušnje strank na Kitajskem. V vlogi podpredsednika oddelka za razvoj trgovine in oblikovanja je s svojo ekipo pospešil rast trgovin Starbucks na 550 novih trgovin, vključno s samostojnimi trgovinami, 75 barov Starbucks Reserve™ in več kot 380 barov, ki pripravljajo kavo na način "pour-over", za stranke.

Odkar se je pridružil podjetju leta 2012, je Tsoi bil na čelu mnogih ključnih poslovnih področij v vlogi direktorja marketinga in podpredsednika oddelka za razvoj trgovine in oblikovanja in močno okrepil vodilni položaj podjetja Starbucks na trgu.

Wongino in Tsoijevo imenovanje začne veljati takoj.

O podjetju Starbucks

Podjetje Starbucks Coffee se od leta 1971 zavzema za etično pridobivanje in praženje kakovostnih kavnih zrn Arabica. Danes je podjetje s svojimi trgovinami po celem svetu vodilna pražarna in trgovina posebne kave na svetovni ravni. S svojo neomajno zavezanostjo k odličnosti in vodilnim načelom prinaša edinstveno izkušnjo vsem strankam z vsako skodelico kave. Obiščite našo spletno stran in postanite del te izkušnje na www.starbucks.com.

Izvirni prispevek si lahko ogledate na spletni strani: http://www.businesswire.com/news/home/20161019005502/en/

Kontakt

Podjetje Starbucks Coffee
Marianne Duong
mduong@starbucks.com

Multimedia

Foto 1: Belinda Wong, glavna izvršna direktorica, Starbucks China (Foto: Business Wire)

Vir: Starbucks Coffee Company